2010. november 23., kedd

Képeslap

Ezt meghagytam színesben... :))
Érdekes módon (vagy kevésbé érdekes módon) voltak olyan helyek, ahová önkéntelenül is visszatértem az ott töltött 5 nap alatt. Némyelyikről csak itthon derült ki a képeket nézegetve. :D
Ez az egyik ilyen. A jobbra látható keskeny ház és a szemben lévő híd és a mögöttük rejtőzködő kis terecske adta nekem leginkább az előre elképzelt velencei hangulatot. (Most jártam ott először.)
Többekkel beszélgettem hazaérkezés után a képekről, és szinte mindenki megjegyezte, hogy milyen kihaltan fényképeztem. Nem tudom, hogy a sűrű eső, vagy a november eleji időpont (esetleg a kettő együtt) adta, de ha embert akartam a képekre, akkor bizony várnom kellett, hogy besétáljon valaki. Itt nem vártam, mert az elsődleges cél ennél a képnél az építészet bemutatása volt. Folytatása következik...

3 megjegyzés:

  1. Engem ezeken a szines velencei fotokon a szinek buvolnek el... a turkiz meg a barna.

    VálaszTörlés
  2. Csodás színek...Gratulálok!
    ..és tényleg hihetetlen, hogy néptelen ...emlékeim szerint egyik gyerekemet elhagytuk a tömegben.:)Mentségemre, mindig ott felejti magát valahol..:)

    VálaszTörlés
  3. Köszik!
    Anita: Szép is az. :D A magam részéről kifejezetten örülök már, hogy nem valamelyik főszezoni időszakban jártam ott.

    VálaszTörlés