2009. december 9., szerda

Nyáridéző 2

A kép Korfun készült 2008 nyarán. Holnap felteszem a színes változatát is, de nagyon kiváncsi vagyok, hogy ebből a fekete-fehér képből nektek mennyire jön át a nyári hangulat.
A kép Korfu város (Kerkyra) egyik sétálóutcáját ábrázolja. Rengeteg van belőlük, gyakorlatilag az óváros csak ilyenekből áll. Amikor ott voltunk még az ottani átlagnál is melegebb volt ,amelyet igen nehezen viseltem. Sokszor volt árnyékban 40-41 fok is. Június végén ott inkább "csak" 35 fok a szokásos. Estefelé aztán megjelennek az emberek a kávézók, pizzériák teraszán, és 8 - 9 óra környékén ezt a képet mutatja a város.

5 megjegyzés:

  1. A meleg nekem annyira nem jön át, de ettől eltekintve, bagyon jó, hangulatos fotónak tartom.

    VálaszTörlés
  2. a nagyon meleg nekem sem jön át (nem tudom át tudna-e jönni ennél jobban egyáltalán), de a ruhákból természetesen látszik, hogy nyár van.
    tetszik ez az életkép! nizzai utamra emlékeztet. a két oldalon a hölgyek között ugrál a szemem. :) kíváncsian várom a színes verziót!

    VálaszTörlés
  3. A nyári hangulat szerintem átjön így is, főleg a hölgy ruhájának, szandáljának köszönhetően, ill. a sok embernek a "kiülősökben." Ha az az őrült forróság nem is, a nyári hangulat mindenképp. Szép FF, a kövezet fényei főleg.

    VálaszTörlés
  4. ha először láttam, volna a ff-t akkor inkább arra szavaztam volna! Így mindekttő kapott :) nekem nagyon bejön! Ne viccelj, csupacsupa napernyő a kép, ez nem is kérdés hogy forró éjszaka van! Bár ott lennék!

    VálaszTörlés
  5. Nekem mindenképpen az ff. Remek mediterrán hangulatú fotó. Talán még önmagában is, de az alakok sokat hozzátesznek. Klassz!

    VálaszTörlés