2011. február 3., csütörtök

Kijevből kaptam - továbbadom


Nem vagyok nagy híve az ilyen továbbküldözgetős dolognak, de egyrészt úgy gondolom egyszer belefér, másrészt mégis csak ért egy kedves megtiszteltetés az imént, és nem szakítanám meg a sort.

A díjjal azonban jár némi munka is a szabályzat szerint. :)

- Első lépésben meg kell köszönnöm annak, ki rám gondolt. Ez megtörtént. Köszi Vivien!
- Második lépésben ki kell tenni a LOGO-t a blogra. (Ez is megtörtént már)
- Be kell linkelni a forrást, akitől érkezett a megtiszteltetés. Ezen is túl vagyunk.
- Tovább kell adni 7 embernek ezt a díjat. Nem értem miért kell ennyi felé "postázni", mert szerintem 1-3 hely is elég lenne, de ha 7, hát legyen 7.
Íme a blogok listája sorrendiség nélkül:
Vincze Vili barátom (és egykori főnököm) weboldalának blogja
Remek képek-remek fotósok gyűjtőhelye a Café Rio.
Xabolcs remek portréi az "anOther world"-ön.
Kerekes Zsuzsi fotóblogja, ahol mindig szépek a fények és az árnyékok
Lóránt Márton blogja, ahol nagyon kifinomult látásmóddal szoktam találkozni
Kiss Gabi blogja, aki gyönyörű rajzokat és kerámiákat készít
Valamint Joruba blogja, ahol, a képek mellett a dumák is elsőrangúak.
- Be kell linkelni az ajánlott blogokat. Nos ez meg is történt az előző pontban.
- Megjegyzést kell hagyni náluk. Folyamatban... :)
- El kell árulni magamról 7 dolgot:
Essünk túl ezen is akkor.
- alapvetően lusta vagyok.
- és bizonyos dolgokban nagyon türelmetlen
- a hegyeket - völgyeket előnyben részesítem a tengerrel szemben
- a magyaros konyha híve vagyok

és akkor jöjjön egy pár kevésbé (vagy nagyon is?) komoly tétel:

- zöld a vérem
- a feleségem szerint csámpás lennék :D
- nem szeretem Korda Gyurit :D

6 megjegyzés:

  1. Jaj Jani, köszönöm szépen! :)
    És hát kösszépen is egyben. :D Lesz min gondolkodni.
    És jó volt látni a többieket is, mert nem mindenki blogját ismertem, és voltak örömteli felfedezések.
    Tulképpen a zöldvérűség és feleség-csámpás ügyet leszámítva, írhatnék egy copy-paste-t. :)

    VálaszTörlés
  2. Rrreptééér! Lobog a szélben a szélzsák.. :D
    (Nagyon köszi!) :D

    VálaszTörlés
  3. Jó kis meglepi! Igazán megtisztelő, hogy rám (is) gondoltál :D Köszönöm!

    VálaszTörlés
  4. "- a hegyeket - völgyeket előnyben részesítem a tengerrel szemben"

    Mintha csak magamat hallanám.. :)

    Köszönet!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen!

    Micsoda meglepi! ...bár sokkal inkább lusta vagyok, mint kreatív.... :(
    A kötelesség-részét + majd holnap reggel... :)

    VálaszTörlés
  6. Rájöttem, hogy bár magamnál megköszöntem, mégiscsak itt van ennek a helye... Úgyhogy, Kedves Jani, nagyon szépen köszönöm!
    Kicsit nyomaszt ugyan a felelősség, hogy ezentúl kreatív bloggerként milyen elvárásoknak kell megfelelnem, de majd igyekszem...
    A laszti továbbadása még egy pár napot várat magára, és bár 7 dolgot nem lesz gond elárulni magamról, 7 kreatív bloggert találni már kihívásnak látszik...

    VálaszTörlés