2010. július 19., hétfő

A Te történeted - a valóság

Egy hőgutás - napsütéses reggelen a kisebbik lányom Edina épp ébredezett. Felnézett a plafonra, és elkezdte előadni, hogy egy nagy zöld "bogár" van a plafonon, és épp vele néz farkasszemet. Nem ijedt meg, inkább érdeklődéssel fogadta a váratlan vendéget. Fogtam egy partvist, és óvatosan lesegítettem a magasból ezt a nem túl tériszonyos jószágot, aztán irány a veranda, és eleresztettem a korláton. Itt rámászott egy virágtartóra, annak is a hegyére, és szabályosan balettezni kezdett. Közben elszaladtam a fényképezőgépért a nagyobbik gyereknek a kezébe nyomva a partvist, majd katt. És innentől kezdve jöttek a sztorik. Mondjuk ilyenek, hogy:

- a szigorú házmesternő és a zöld szörnyeteg esete című teleregény,
- kihelyezett biológia órán című oktató film,
- kinyírjam, vagy megkegyelmezzek című pszichothriller
- a háziasszony, aki mindig gondosan végzi a dolgát című dokumentumfilm.

Szóval kíváncsi voltam, kinek mi ugrik be. :)

Ui: Ahogy nézem ez a dolog, így ebben a formában rossz ötletnek bizonyult. Talán majd máskor, másképp....

2 megjegyzés:

  1. Nem volt ez rossz ötlet, csak nem a legjobbkor volt (nekem legalábbis) Amúgy az első verzió lenne az enyém, de nem teleregény, csak egy rövidfilm formában. :)

    VálaszTörlés
  2. én is csak azért nem ötleteltem, mert nagyon keveset ülök a gép előtt. kérem ezt enyhítő körülményként figyelembe venni. amúgy az én fantáziám nagyon élénk és biztos, hogy a legdurvább történetre gondoltam volna! :)

    VálaszTörlés